20-01-2013

elf marble eyeshadow palette

Hey allemaal, hier is die dan eindelijk, een revieuw over het 100 piece eyeshadow set/palette van elf! Ik heb deze al een tijdje geleden en ik ben er echt suuuuperblij mee, dus kijk snel mee en je weet waarom ;) 




Dit is hem dan, het 100 piece marble eyeshadow palette, ik heb dit palette besteld omdat ik wel heel erg benieuwd was naar de kwaliteit, omdat deze maar 10 euro was, echt super goedkoop voor 100 oogschaduws, ik had nog niet echt revieuws gezien op internet, en wel een paar Engelse maar ik dacht er moet toch ook eens een Nederlandse versie komen, hier is die dan! yeeeey. De kleuren in dit palette zijn zoal mat en met shimmer en dat vind ik zo fijn! 



Dit is het palette, zoals je al kan zien zie je een paar kleuren die er 'twee in een' hebben, marble. En voor de rest zijn het gewoon hele mooie felle andere kleurtjes, het palette is een zwarte doos, mat en met eyes lips face er glanzend op. Ik vind het er niet heel goedkoop uitzien en het oogt wel mooi. 



Dit is de ene helft van het palette, vooral bruin/Oranje tinten, warme kleuren. Deze kleuren zijn vrijwel allemaal echt heel mooi gepigmenteerd en de goud die er in zit is echt prachtig, je kan hier echt supermooie ooglooks mee maken! 


De andere helft, meer koele kleuren. Ik draag niet echt vaak Roze en Blauw dus deze kant blijft wat ongebruikt denk ik maar ook deze kleuren zijn mooi gepigmenteerd en het is leuk om eens uit te proberen. De zwarte kleuren zijn ook leuk en er is ook een zwart met glitters bij, iets wat je niet vaak ziet. 


Whaah, zien jullie die mooie gouden kleuren? echt prachtig! 



Dit zijn een paar swatches, de oogschaduws zijn een beetje korrelig maar op het oog merk je daar niet veel van, ze zijn vooral heel mooi gepigmenteerd, en dat zijn de allemaal! Echt bijna elke kleur is perfect gepigmenteerd! :D 



Hier nog wat mooooie kleuren! 



En de mooiste highliters uit het palette, in deze twee rijen zitten allemaal mooie highliters maar zowel mat als glimmend (: 


Nou nu zien jullie waarom ik er zo blij mee ben! het is echt supermooi en je hebt gewoon elke kleur tot je beschikking, laat me weten wat jij er van vind! Liefs, Lisa! 


eyeslipsface.nl 

5 opmerkingen: