22-02-2013

Ik ga snoepvasten!

Hello, vandaag wil ik jullie iets belangrijks vertellen, namelijk.... ik ga snoepvasten! 



Oke, snoepvasten dus... snoepvasten is niet echt iets wat echt bestaat volgensmij maar meer iets wat je voor jezelf doet, niet dat ik echt dik ben maar ik doe het om wat gezonder te worden en wat af te vallen. Bij snoepvasten mag je je eigen regels verzinnen, want je doet het voor jezelf, een vriendin van mij doet het ook en is al een week bezig, en ik vond t een heel goed idee en besloot het gelijk in te stellen. Hier zijn mijn regels 

- 40 dagen vasten, dus geen snoepjes maar ook geen cake, koekjes, taart, enz. 
- je mag 6 van de 40 dagen wel 'snoepen.' Dit is meestal op een zondag maar je mag zelf weten wanneer, maar het mogen maar 6 dagen zijn. (bij mij de zondagen omdat ik dan meestal verjaardagen heb, maar ik neem dan ook niet te veel anders heeft het geen zin.)

haha nou dat waren m'n regels, en ik hoop dat ik het volhoud, ik doe dit van 22 februari tot 3 April, dus ik hoop dat ik het volhoud haha, ik hou jullie op de hoogte! 

Heb jij wel eens gevast? of wat vind je van snoep vasten / gewoon vasten? 

Liefs, Lisa 

2 opmerkingen: