16-12-2012

Zoeva pigment 'goldiva'

Hoi! Ik wil vandaag voor jullie het Zoeva pigment revieuwen die in de glossybox van November zat, al een tijdje geleden maar toch nog de moeite waard, want hij is echt heel mooi! Ik ben blij dat ik deze kleur gekregen heb, en niet de zilveren kleur die de meesten hadden, benieuwd? Klik snel op lees verder. 





Nou dit is m dan, ik heb de kleur 'Goldiva' gekregen en het is echt een supermooie warme kleur, en omdat ik bij mij warme kleuren mooier vind staan, ben ik blij dat ik deze gekregen heb!
 
                                 


Het enige minpuntje is dat als je hem openmaakt gelijk dit gebeurt, een groot brok van het pigment is boven gaan liggen en ik vind dit niet erg handig, maarja. Het nadeel is ook dat er snel fall out komt. Het is dat de kleur zo mooi is. Goud brons met een lichte glitter. 


Zo is die droog op mijn arm aangebracht, je hebt echt maar een heel klein beetje nodig, hij is heel goed gepigmenteerd (duh) en ik vind hem op mijn arm nog mooier dan in het potje. 


Ik ben nog niet zo goed in ooglooks maken dus ik heb hiermee geen ooglook gemaakt, maar in de toekomst wil ik wel meer ooglooks gaan maken, bedankt voor het lezen en laat een reactie achter met wat jij er van vind! 

Liefs, Lisa. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten