16-12-2012

Mijn mini collectie

Hoi! Ik wil jullie graag mijn mini's laten zien omdat ik mini's een soort van 'verzamel'. Ik vind het altijd zo leuk om van die kleine flesjes te hebben en, ja ik wil jullie laten zien hoe ik er aan kom en wat voor merken er nog allemaal zijn in mini's :D 




Zoals je hierboven zag, zitten mijn mini's in een kastje die ik gekregen heb van mijn Opa en Oma, hij is heel oud al en wit geverfd. In de bovenste la zitten mijn mini's en die heb ik in glossybox kartonnen dozen gedaan waar de glossybox dan in zit zegmaar, en de bovenkant er af geknipt. Er boven op staan mijn parfums, geurkaarsen, nagellak in de glossyboxdoos en een paar foto's, hier kan ik ook nog wel eens wat van laten zien :D 




De eerste box, hier in staan al mijn flesjes en tubetjes, niet allemaal, want dat past niet meer. Ik kom aan mini's doordat mijn vader heel veel reist voor zijn werk, en hij werkt bij een bedrijf dat zeepjes maakt voor bedrijven zoals hotels enz. Hij reist dus heel veel naar andere landen zoals China, Amerika, Canada, maar ook wel naar Duitsland en Luxemburg en landen die dichter bij liggen. Maargoed hij gaat daar dus naar die bedrijven en die hebben mini's en ik vraag altijd of hij wat mini's voor me mee wil nemen, en hij slaapt daar ook in hotels en de meeste hotels hebben ook mini's in de badkamer. Maargoed dit is dus de eerste box en hier staan mijn tube's en flesjes. Zoals ik al zei het is niet alles want dat past niet meer.  

In deze box zitten vooral tubes van 'the spa collection.' Ik weet niet of sommigen van jullie het merk kennen maar het ruikt naar lemon grass, een lekkere geur. Ze hebben heel veel zoals Shampoo, Conditioner, body lotion, douchegel en zeepjes. Dit is een conditioner. 

Achter in deze box staan nog een badzout, wat maskers en een potje van nivea cream in een mini, en efteling zeepjes.

Ook staat er deze badzout in, een blauwe en hij ruikt lekker naar, ja dat kan ik niet echt plaatsen maar het is wel een lekkere geur. Ook hier van dit merk heb ik meerdere dingen zoals shampoo enz. 


Dan naar de tweede box, hier in zitten alle vaste zeepjes en maskers, en parfums enzo die in van die zakjes zitten. In de gele box zitten ook nog zeep en wat andere dingen maar dat kun je zo zien (: 


Zo krijg je een beetje een zicht van wat ik bedoel wat er onder ligt...


... En het gaat best diep (: 


Een paar zeepjes die er in liggen zijn bijv. die van the spa collection, pure en spa vital. 


hier boven op die van pure zie je ook dat er staat: specially designed for hampshire hotels, daar was mijn vader dus blijkbaar toen hij dat zeepje meenam. 


Ook heb ik mijn favoriete zeepblok hier liggen, de ORANGE SOAP. en deze ruikt echt zoooo lekker naar sinaassappel dat is echt niet normaal, i love it. 

En er liggen ook veel zeepjes in van Dove (die vind ik een beetje ruiken naar kots, echt vies)  En van het van der valk hotel, ook heeel veel zeepjes van the spa collection. 

Dan hebben we nog 'het gele ding.' Hier in zit een Vicoria soap, ruikt heel lekker, er zaten er eigenlijk drie in maar 2 zijn al op, en nu heb ik dus de vakjes voor iets anders gebruikt. Namelijk drie BioEnergy zeepjes en glitters! yeeey ik was mijn glitters al superlang kwijt maar toen ik dit doosje open maakte om te kijken wat er in zat waren het dus de glitters, yeeeyyy! deze kan je gebruiken voor nail art of make up. 


Hier het zeepje van Victoria of Sweden. 

Dan de derde box, hier zitten de wat grotere dingen in


Als eerst twee deo's van vogue, eigenlijk gebruik ik deze niet echt veel omdat ze niet goed werken maar ze ruiken wel lekker! En een gezichtsscrub van Odina, deze is echt supergoed! 

In het chinese tasje zitten twee chinese sleutelhangers, en ...



Deze mini's! deze komen allemaal uit china dus met chinese tekens, Ik kan t niet lezen maar je ziet wel wat het is omdat ze dat er in het engels op hebben gezet. Ik heb deze producten nog niet gebruikt maar ze ruiken iig lekker. 


Dat was het, en nu iik dit schrijf heb ik er alweer 5 mini's bij, van Rituals. Daar maak ik nog een apparte post over (: Hoop dat jullie het leuk vonden en kennen jullie een van deze merken? 
liefs lisa.

3 opmerkingen: