14-12-2012

Elf bestelling!

Hoi! ik had laatst wat bij elf besteld (eyeslipsface.nl) en dit is zo'n leuke site! echt allemaal leuke en goedkope producten met goede kwaliteit ! ik heb wel vaker van het merk gehoord alleen tot er een wimperkruller in de glossybox zat heb ik er niks mee gedaan, tot ik besloot op de site te kijken en toen heb ik mn slag geslagen, het is zoveel omdat ik met mn vriendinnen heb besteld (totaal 88 euro ;) ) omdat de verzendkosten wel veel zijn, rond de 7 euro. En boven de 75 euro heb je geen verzend kosten, maar ik laat je mijn deel van de bestelling zien !








de foto hierboven is alles bij elkaar, en hier onder zie je wat ik allemaal besteld heb. In totaal was ik 10 euro kwijt voor 10 producten. Ook heb ik nog een oogschadowpalette besteld met 100 kleuren maar hier komt nog een artikel over, omdat ik deze kreeg voor sinterklaas. Nu mijn bestelling! (foto's zijn niet hele goede kwaliteit :( ik gebruikte een andere camera )

     

Als eerst heb ik een eyebrow stencil kit besteld, omdat ik die al lang zocht, en ik dacht 1 euro voor 4 stencils is niet duur! 
     

Dan een oogschaduwpalette, met 4 kleurtjes. Dit is het palette luxe en er zitten mooie kleuren, oja willen jullie revieuws zien moet je dat even achterlaten bij de reacties en dan maak ik een apart artikel met de kwaliteit enz. maar deze kwaliteit viel me een beetje tegen ..

sorry voor de slechte foto! maar dit is een eyeliner pen, deze werkt super en ook hier komt een artikel over!

een Bronzer, ik had verwacht dat deze mat zou zijn maar hij is glimmend en daardoor niet geschikt (vind ik) voor de winter, maar in de zomer komt die goed van pas! 


twee kwasten! een is een oogschaduwkwast en een een blending kwast, ze werken alle twee prima. 



een lipstick in de kleur sociable, hier komt ook een revieuw over ! :D

En een mascara, niet heel bijzonder maar werkt prima.

een setje nepwimpjers, deze heb ik nog niet geprobeerd...


een lipgloss in de kleur babydoll en een pepermunt smaakje, love it!

en als laatst een 'wit' oogpotlood en ook mijn enige afrader, het is echt niet mooi en hij geeft niet goed af op je waterlijn.. 


dat was het! laat dus achter waar je revieuws over wil zien en tot de volgende keer, heb jij wel eens iets besteld bij elf? liefs. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten