25-11-2012

Glossybox November

hallo allemaaal,
 ik heb twee dagen geleden de glossybox van November gekregen en ik wil jullie vandaag laten zien wat er allemaal in zat! Kijk maar mee :)



Dit is de glossybox, zoals gewoonlijk in de roze doos met een zwart logo.




en hier staat wat er deze maand allemaal in zit, dit kijk ik zelf altijd het laatst dan blijft het nog een verassing haha



zo ziet hij er uit toen ik hem opende, speciaal papier! leuk :) Glossybox bestaat deze maand 1 jaar daarom dit papier. En je ziet gelijk al een masker :) 





En zo zag het er uit toen ik het papier er af haalde, met een 2 fullsize producten  yeey 



Als eerste pakte ik deze hand cream van Sabon, deze creme ruikt echt superlekker en als ik iets uit de glossybox moet revieuwen laat het achter bij de reacties (: 



En wat ik zelf het leukste vind, deze pigment van Zoeva, deze ga ik zeker revieuwen dus de kleur blijft nog even geheim, maar ik ben hier heel blij mee ! 



Dan een eyeliner, dit is een eyeliner met een stiftje en daar was ik nog op zoek na, ik ken het merk niet maar ik ben benieuwd. 




en als laatste, een nacht creme/gel. Ik weet niet zo goed wat het is alleen wel dat het voor de nacht is. Dus nog even googelen haha (: 


Dat was de glossybox voor deze maand, ik ben er heel blij mee en dit is alweer mijn eenaarlaatste glossybox :( 

happy day, liefs Lisa. 

2 opmerkingen: