16-12-2012

mascara yves rocher

Hoi! ik wil vandaag de mascara revieuwen die in de glossybox december zat! kijk maar mee (: 



Dit is m, in een felroze flacon. Ik vind hem er mooi uit zien (: (sorry, wazige foto) 


En dit is mijn oog zonder make-up, mn wangen lijken echt vuurrood alleen dit komt door de camera haha. 


het borsteltje van de mascara ziet er zo uit, hij is lekker nattig en echt pikzwart. 



En zo is de mascara op mijn oog, Hij spreid mijn wimpers goed en ziet er mooi uit, ik vind dit zeker een mascara die ik overdag ook kan dragen naar school, Deze mascara is aan te raden. 

Hij is wel duur, namelijk rond de 18 euro, dat moet je er voor over hebben, er zijn mascara's die hetzelfde doen maar dan voor minder geld. Je kan hem kopen bij Yves Rocher winkels. 


Een korte revieuw maar hopelijk vinden jullie het leuk, laat een reactie achter met welke mascara ik nog meer kan revieuwen en met wat jou favoriete mascara is! (: 
Liefs, Lisa. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten