30-12-2012

Glossybox December

  yeeey het is al weer een tijdje geleden dat ik de glossybox kreeg maar nu ga ik hem voor jullie uitpakken, weer zoals altijd, laat in de reactie achter waar je een revieuw van wilt zien (: en kijk mee! 






Als eerst, er is al iets anders aan deze box, hij is namelijk zilver! me like (: 



Dan wat er in zit dit keer, deze sla ik meestal altijd over en ik lees hem pas aan het eind, dan is de box nog een verrassing hihi. 

                                     


Zo'n leuk papiertje! met sterretjes, deze ga ik zeker bewaren!
                                  



Dan hoe die er uit ziet als ik de deksel er af gehaald heb, leuk! En drie extra dingetjes.


Als eerst zag ik dit, ik dacht eerst dat het een parfum was, maar het blijkt een haarolie te zijn, deze moet je haar zacht soepel en luchtig maken en er gezond en stralend uit laten zien, ik ben benieuwd. Jammer dat die maar zo klein is! (voor 125 ml €37,10)




Dan zit er ook een mascara in van Yves Rocher, glossybox komt met veel mascara's de laatste tijd, ik hoop dat deze net zo goed bevalt als de mascara van Rituals die ook in de glossybox zat (revieuw hier) wat Yves Rocher er over zegt: 'Deze mascara omhult de wimpers een voor een voor een extra volume effect, het resultaat: een intense vriendelijke blik.' (fullsize €17,90)


Deze concealer van cosline, en wil iemand me hier mee helpen want als je hem open doet zie je een stompje maar ik krijg hem er niet verder uit!! of is dat het product gewoon, zo weinig? (fullsize, €9,00)


Dan deze nagellak van O.P.I, en dit vind ik zo jammer, een craquele is echt niet meer in!! maar als je er niks onder doet blijft die alsnog bij elkaar, wel een hele mooie kleur. (fullsize €13,95) 


Ook zat er een testertje in voor een mannenparfum, heb ik niet veel aan, en ik kon hem ook niet ruiken dus hier kan ik niks over zeggen. 


Dan deze Oh zo mooie blush van Glossybox eigen merk, ik dacht eerst 'oh niet echt geweldig kleurtje.' Maar wowie wat is deze blush goed gepigmenteerd en ik vind hem ook echt mooi! (fullsize €12,90)


wauw!!!


Dan deze douchegel van anatomicals, de hot and fiery B-Movie body cleaner ruikt echt naar wat die aangeeft, hot and fiery, ik kan de geur niet echt omschrijven maar het is wel een lekker product om mee te douchen (: deze heb ik al getest. (fullsize, €3,99)




En als laatste, een extratje maar wel een lekkere, een zuurstok. Love it! 





Dat was de glossybox van December en ik ben er superblij mee, in Januari komt mijn laatste glossybox alweer, heel jammer :( Maar als ik jarig ben (7juli) krijg ik weer een abonnement yeeyyy. Liefs Lisa. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten