25-10-2012

Snoep uit Amerika !

Helloooo,

Halloween komt er weer aan! Superleuk natuurlijk alleen jammergenoeg vieren we dit niet in Nederland :( Maar mijn vader heeft een vriendin in Amerika, en die heeft voor ons Halloween snoep opgestuurd, omdat we daar om hadden gevraagd, benieuwd wat? klik op read more!




Die vriendin van mijn vader stuurt wel vaker dingen op, al eerder stuurde ze m&m's met pindakaas op, en m&m's met almond, en pretzels. Toen ze hier kwam nam ze mounten dew mee en Amerikaanse pindakaas, en nu heeft ze dus weer wat opgestuurd. Als mijn vader naar Amerika gaat dan neemt die ook altijd American candy mee, en nu hebben we het dus weer in huis, met het thema halloweeeeennn. En ook nog iets dat niet met halloween te maken heeft en wat ze zelf gemaakt heeft, hierover meer bij de foto's.

(sorry voor de schuine foto's, ik ga er zo snel mogelijk wat aan doen)

 Dit is al het halloweensnoep hierboven, min hetgene wat ze zelf gemaakt heeft.
 dit zijn de kisses hierboven, in de smaak Pumpkin Spice. Ik dat dat deze heel groot maren maar ze zijn dus echt niet groot en ongeveer net zo groot als je vingertopje. Hierover kon ik niks vinden op de usfoodz.nl website, heel jammer :( Dat verkopen ze daar dus niet, dus zou je het zelf willen proeven moet je naar mij komen, hahaha! Ik heb deze al wel geproefd en ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, het heeft een hele apparte smaak maar het is niet vies, het smaakt wel echt naar de herfst en winter, en halloween. Zover ik op internet kon vinden zijn deze $9,50 maar dat vind ik wel een beetje duur voor een zak, aangezien je deze toch nergens kan kopen behalve in Amerika en omliggende landen (neem ik aan) hoeven jullie de prijs ook niet te weten :P 






Ik heb hier de M&M's candycorn. Deze kon ik wel vinden op usfoodz, en dit zegt Usfoodz er over: Deze gelimiteerde editie van M&M’s zijn speciaal gemaakt voor Halloween. Deze M&M’s zijn gevuld met heerlijke witte chocola. In de beroemde kleuren van de Amerikaanse candy corn: oranje, geel en wit hoort deze traktatie bij elk Halloweenfeest.
 Oke, M&M's met witte chocolade en apparte kleuren, leuk! Ik zou denken dat ze rond waren maar dat is dus niet zo, het zijn gewoon M&M's met elk een andere kleur, ik ben benieuwd en wil dit zeker proeven, ik hou niet heel erg van witte chocolade, maarja wie weet! 




 Nou deze foto is zelfs op de kop, sorry! Deze heb ik nog niet geprobeerd en kan ik ook nergens vinden want er staat geen naam op, ik denk dat het een soort spekkies zijn, zien ze er niet leuk uit? :D 


En tot slot, het zelfgemaakte Puppy Chow. Puppy Chow is heel lekker en kan je volgensmij alleen zelf maken, maar het komt er volgensmij een beetje op neer dat het van die ontbijtdingen zijn die kellox ook heeft, met chocolade er om heen en dan poedersuiker er op, het is zooooo lekker maar ziet er wel raar uit, daarom ook; Puppy voer. Op google vind je verschillende recepten! 



Ik hoop dat jullie het intressant vonden om te lezen en te bekijken. Liefs, Lisa

3 opmerkingen: