23-10-2012

Rituals mascara

- vervroegt bericht, er zijn nu meerdere berichten online gekomen vandaag, maar nu komt morgen en misschien over morgen niks online- 

Hoi,
zoals jullie weten/gezien hebben heb ik laatst de glossybox van oktober laten zien, ik wil nu graag de rituals mascara laten zien en revieuwen, ik heb deze mascara dus getest en als je op lees verder klikt zie je de resultaten! :D




Dit is de mascara in zijn doosje, het ziet er chic uit, ik vind het wel mooi.  het is een vomule mascara en er zitten geen parabenen in! 



oke. let's start met de mascara zelf op je ogen, hier zie je een foto met niks op mijn oog, geen mascara, en daarnaast een foto waar ik de mascara wel heb aangebracht. Niet helemaal naast elkaar maar je ziet het effect wel goed. - ik draag lenzen - 




 Het resultaat vind ik niet heel mooi, omdat het erg spinnenpoot achtig is maar het doet wel echt heel goed zijn werk en maakt de wimpers mooi volumevol, je kan er ook nog voor kiezen het iets door te borstelen en dat heb ik ook gedaan na deze foto, en dan is de mascara wel mooi. Je moet hierbij bedenken dat ik geen wimperkruller gebruikt heb, dus eigenlijk ben ik wel blij met de mascara, mits je het goed doorborsteld. Ik vind dat de mascara mijn wimpers ook mooi zwart maakt, en veel langer laat lijken. Ik ben erg tevreden over deze mascara en ga hem zeker vaker gebruiken. 
De prijs is € 15,55 en dat vind ik een redelijke prijs voor een mascara die goed zijn werk doet, wel vind ik het wat aan de dure kant als je bedenkt dat er ook budget mascara's zijn die dit effect hebben. Als jullie belang hebben om ook budget mascara's te willen zien, laat dan een reactie achter met welke mascara je graag getest zou willen hebben en ik ga kijken of ik die ook kan doen! (: 


Hopelijk heb je hier wat aan, en wat is jou lievelingsmascara? 

liefs, Lisa. 





3 opmerkingen: