23-10-2012

Q&A VRAGEN!!!

Hey, ik wil zoals jullie misschien wel weten wil ik graag mijn blog iets persoonlijker maken en daar ben ik druk mee bezig, er komen revieuws van producten aan en ik wil nu graag aan jullie vragen of jullie in de reactie achter willen laten wat jullie vragen aan mij zijn




Ik wil graag een Q&A doen maaaar dat kan niet zonder vragen, ik vraag jullie dus hierbij of jullie vragen aan mij willen stellen, haha. Laat ze dus hieronder achter in de reacties en ik ben heeel erg benieuwd!


Liefs, Lisa

6 opmerkingen:

  1. Hoe oud ben je? en waarom ben je begonnen met bloggen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al enig idee wat voor vakkenpakket je gaat kiezen?
    Oké, flauw. uuhm..
    Hoe ben je op het idee gekomen om zo'n blog te gaan maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oke leuke vraag! wil ik zeker beantwoorden (:
      en over vakkenpaketten hebben wij nog niks gehoord :( wil sowiezo biologie wel weer kiezen, en natuurkunde laten vallen.

      Verwijderen
    2. Is jullie decaan nog niet langs geweest?
      Als je Bio sowieso wilt dan zul je waarschijnlijk voor N&T of N&G gaan..

      Verwijderen