20-10-2012

glossybox oktober

Hey,
Dit is mijn eerste berichtje over de glossybox op mijn site, ik heb hem nu 4 maanden en het bevalt me eigenlijk heel erg goed. Voor de mensen die nog niet weten wat een glossybox is; een glossybox is een box met 5 miniatuur producten er in, voor 14,95 per maand nu. Meestal zijn het niet 5 miniatuur producten maar soms ook 6, of een full size product, dit was bij deze maand het geval (: Ik zou jullie nu laten zien wat er allemaal in zit. De reviews komen later, jullie moeten maar even in de reactie achterlaten wat jullie graag willen zien in een andere blogpost! (:  lees snel verder !






de Glossybox komt zoals altijd in een heel mooi doosje, en als je die open doet zie je nog een doosje, en dat is de glossybox, doe je dit weer open, zie je dit hierboven (: 


hier een briefje met wat er allemaal inzit deze keer, ik sla deze eerst altijd over en kijk er pas op het eind na.
 zo ziet het er uit ! :D 
 als eerst een green tea gel, en een briefje hoe je dit moet verdelen, ik ben hier erg benieuwd na !
 dan weer iets van kiehls, ook hier ben ik benieuwd na omdat de lipbalsem me goed bevallen is ! 
 en hier een lipbalsem en ook een fullsize, deze lipbalsem werkt voor mij echt heel goed en is handig voor in de winter !
 dagcreme van weleda
 en een wimperkruller van ELF, ik vind deze niet ercht fijn werken
 hier een mascara van rituals en hier ben ik benieuwd na ! ik schrijf hier zeker een artikel over !


dat was het voor deze maand en laat even achter waar je wat over wil zien op mijn blog ! liefs lisa 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten