16-10-2012

sleep and stress


Hey, vandaag weer een bogpost die ik al een tijd lang wou plaatsten, namelijk over slapen en stress. omdat ik vroeger nooit kon slapen, en dat voornamelijk te maken had met stress, en drukte in mijn hoofd en ik hier wat op gevonden heb wou ik jullie dat ook vertellen.




1. Wat voor mij heeeel erg heeft geholpen is opschrijven van dingen waarmee je zit voor het slapen gaan, bijvoorbeeld dingen die je bang bent te vergeten, of waar je mee zit, en ja dat kan bijvoorbeeld in een schrift of map. En je hoeft er niet elke dag in te schrijven want dan lijkt het een dagboek, en ik heb vaak geprobeerd er een bij te houden maar het wou telkens niet. Dus toen ik op een nacht niet kon slapen pakte ik een schrijft en schreef ik er in waarom ik niet kon slapen en waarmee ik zat, toen ik dat gedaan had was mijn hoofd leeg en het voelde echt heel goed en ik kon gelijk slapen! :D 


2. Een schone kamer, een schone en frisse kamer is fijn om in te slapen en beter dan een puinhoop om je heen, en als je een puinhoop om je heen hebt is het vaak ook een puinhoop in je hoofd. Dus hier kan ik heel kort over zijn, een schone opgeruimde kamer. Tenzei je daarom gek word als je bijvoorbeeld van een rommelige kamer houd. 

3. Richt je kamer in zoals jij dit fijn vind, gewoon zoals jij wil en zoals jij je fijn voelt, zoek voor inspiratie eens op google en dan tumblr bedroom inspiration (: 

en dat was weer een korte blogpost, ik hoop dat jullie er iets aan vonden.  
Love, Lisa. 

1 opmerking:

  1. Dat is waar Lies, althans, dat is zoiets waar je geen ongelijk in kán krijgen.

    Liefs,
    Sya.

    BeantwoordenVerwijderen