28-10-2012

personal

Hey allemaal,

Ik had net een heel lang bericht getypt en nu is het allemaal weg, dus ik begin maar weer opnieuw. Zoals jullie misschien weten wil ik mn blog wat persoonlijker maken, en het leek me wel leuk om een Q&A te doen, dus ik had jullie gevraagd of jullie vragen aan mij wouden stellen, dat was hier. Alleen daar kreeg ik 3 reacties op, dus drie vragen. En dat vond ik een beetje weinig, daarom alsnog aan jullie de vraag of jullie daar willen reageren als je vragen hebt! Maar voor nu vertel ik eerst in dit artikel een beetje over mezelf. Klik snel op lees verder!






Ik ben nu druk bezig met de lay out voor mn site, daarom veranderd die steeds. Ik hoop dat dit niet lastig is voor jullie maar ik werk er dus aan! Nu wil ik dus iets over mezelf vertellen. Nou ik ben Lisa maar ik denk dat je dat al wist hihi, en ik ben 14 jaar. Ik zit nu in HAVO 3 en dat vind ik een erg moeilijk jaar. Gelukkig heb ik wel leuke vriendinnetjes op mn school (:. Ik hou van beautyblogs en vind ze erg leuk om te lezen, en ik hoop met deze blog voor jullie iets leuks te maken om te lezen.

Ik ben nog niet zo lang bezig met bloggen en heb ook nog maar een paar artikelen online maar ik wil van mijn blog een leuke blog maken om te lezen, lijkt me duidelijk hihi. Ik wil ook wat meer met oogschaduw gaan doen. Alleen omdat ik 14 ben draag ik dit natuurlijk niet maar school hihi (nouja de opvallende looks dan) Omdat ik niet echt een fashionista ofzo ben zie je niet vaak OOTD's online denk ik, maar ik vind het wel leuk om ze een keer te maken. Ook maak ik nog geen filmpjes maar dat komt vast nog wel een keer.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen en als jullie nog vragen hebben laat die dus hier achter.

liefs Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten