28-10-2012

before i die

Hoi allemaal, 
Vanmiddag was mijn laatste dag van de vakantie en toen heb ik op beforeidie.tumblr.com een paar plaatjes opgezocht, die ik wil doen voor ik dood ga. Kijk mee en laat in de reactie achter wat jij zou willen doen! 





let's begin (: 


Ik wil heel graag een kindje later, dus om dit te zien lijkt me super. Wat is er nou niet mooier dan een stukje van jezelf op de wereld te zetten? Ik ben trouwens wel bang voor de pijn bij de bevalling maar ik ben nog maar 14 dus ik beval nog lang niet hahaha ;) 



 Dit wil ik al zo lang, als ik mijn HAVO afgerond heb wil ik als au pair in Amerika gaan 'werken.' het lijkt me gewoon superleuk om in Amerika te zijn en als dat in Amerika kan is dat al helemaal leuk. Ik vind Nederland zo'n saai land, als je al die leuke landen op tv ziet zoals Amerika ziet het er uit alsof het daar veel leuker is, kennen jullie dat? Ik wil gewoon naar Amerika en het liefst als au pair.



 Dit is zo belangrijk. Je moet van jezelf houden omdat je je hele leven het er nog mee moet doen, dus je kan je leven maar beter zo leuk maken als het kan zijn.


Dit wil ik echt met stipt op nummer 1 doen, de wereld rondreizen. In mn eentje of samen met vrienden, ik wil het gewoon supergraag. Gewoon mn eigen gang gaan en doen wat ik wil. genieten van het land en mezelf zijn. Ik wil de wereld rondreizen, of een deel van de wereld. En dat ga ik zeker doen.



Dit is gewoon zo vet, en het geeft je volgensmij zo'n kik. Het lijkt me gewoon gaaf en als ik mijn angst kan overwinnen wil ik dit doen. Want als ik dit kan doen, lijkt alles een stukje minder eng. 




 Ik trek me veel aan van wat andere mensen over me denken, en wat ze van me vinden. Daardoor kan ik soms mezelf niet zijn, of dingen die ik eigenlijk zou willen doen niet doen. Mijn school is heel leuk maar ook zo saai, het lijkt alsof iedereen zich aan een bepaald soort regels moet houden. Elk meisje zie er hetzelfde uit, en gelukkig vind ik die stijl mooi maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die niet van die stijl houden, ook in vind het soms moeilijk om te doen wat ik zelf wil en niet te denken 'Oh maar wat vind die er dan van, sta ik dan voor lul?' Daarom wil ik als ik mijn school heb afgerond ook een jaar ergens anders heen. Niemand om me heen en dan is het makkelijker om mezelf te zijn omdat ik een nieuwe start kan maken.


Ik wil al heel lang een biggetje, ze zijn zo lief en schattig, ik hou van varkens. <3 




Ziet dit er niet gewoon heel tof uit? dit word onderdeel van mijn wereldreis sowieso! i like it. Als je wakker word je veranda ophalen en de blauwe zee zien. Dit zijn de mooie stukjes aan leven en ik denk dat je die moet pakken zo vaak je de kans krijgt. 



dit is een soort van 'learn to love myself en be 100% happy of who I am' die ik al eerder dit artikel aan jullie heb laten zien, en heeft dus ook dezelfde reden. Ik vind dit gewoon zo belangrijk.



Dit is een beetje als parachutespringen maar ik vind dit nog enger, als ik dit kan kan ik zoveel meer ook. Dat is hoe ik denk. Ik ben met luchtballonnen altijd bang dat ik land op een snelweg ofzoiets haha, dat gebeurt vast niet, wel supereng!



Ik vind rood haar zo mooi, vooral hoe het meisje hier het heeft. Ben alleen bang dat het me niet staat, ik denk dat dit onderdeel word van 'als ik een jaar naar amerika ga als au pair.' Dan verf ik mijn haar rood en als het dan heel lelijk is ziet niemand die ik ken het toch. En daar ga ik weer trouwens. Ik denk weer aan wat andere mensen wel niet van me denken als ik dat doe.




En toch wel de belangrijkste, wees gelukkig. Je kan wel de hele tijd ongelukkig zijn alleen daar heb je niks aan en elk uur dat je je niet gelukkig voelt is een uur verspild die je ook goed kon besteden. Natuurlijk is iedereen wel eens verdrietig maar ik hoop dat mensen meer gelukkig zijn dan ongelukkig, maak het de mensen om je heen gewoon niet zo moeilijk en probeer er altijd het beste uit te halen, hoe moeilijk dat ook is.



Dat was mijn before i die lijstje, ik heb nog wel veel meer dingen die ik wil doen alleen dan word mn lijstje zo lang hihi, wat willen jullie doen voor je dood gaat? 

Liefs Lisa xoxo. 


3 opmerkingen:

  1. Lies, ik denk dat rood jou wel zal staan :)
    Zolang het maar diep rood is en niet te ver van je eigen bruin af ligt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewedige lijst! Ik heb de tag ook gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen