08-08-2012

welcome

Hoi,

Ik ben Lisa, welkom op mijn blog, haha. Ik wou al superlang een blog en heb er hiervoor ook een gehad alleen vaak had ik geen tijd of zin om een bericht te plaatsen, die blog deed ik ook samen met iemand en nu doe ik deze dus alleen, en op mijn vorige blog had ik een minder goede camera als ik nu heb, dus ik dacht ik ik maak een nieuwe blog aan (: Ik hoop dat ik hier wat meer voor tijd heb/neem en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden. Laat vooral een reactie achter dat vind ik leuk (: Ik denk dat ik begin met 1 a 2 keer in de week een berichtje te plaatsen, en dat ga opbouwen naar iedere dag, alleen het begint gelijk niet zo goed want ik ga namelijk Zaterdag 2 weken naar Spanje, dus dan heb ik geen internet en ik kan m'n blog dan niet bijwerken.

Hebben jullie een leuke vakantie? en waar gaan jullie heen?



Liefs


ps: weet iemand hoe je je lay out wat leuker kan maken? laat ook een reactie achter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten