10-08-2012

tattoo inspiration

Hoi!
Ik vind tattoo's algemeen niet zo mooi, vooral niet van die grote, of heel goed zichtbare tattoo's op je gezicht bijvoorbeeld. Maar kleine subtiele tattoo's kunnen nog best wel mooi zijn. Ik zou zelf nooit een tattoo laten zetten denk ik, want ik wissel vaak van wat ik leuk vind, wat ik vorig jaar leuk vond vind ik nu echt heel lelijk en stel ik laat een tattoo zetten is de kans dat ik hem volgend jaar niet meer mooi vind heel groot. Grote tattoo's die je hele arm in beslag nemen of een ander lichaamsdeel zou ik sowieso al niet snel nemen. Als je twee armen vol getatoeƫerd hebt vind ik het al snel echt niet meer mooi. Hoe zit dat bij jullie?





Hier zijn wat tattoo's die ik wel mooi vind!


een kleine tattoo in je nek, zoals dit hartje vind ik heel mooi, omdat je het niet meteen ziet maar het wel een mooie betekenis kan hebben. 


een tattoo op je pols vind ik ook super mooi, wel een kleine. 


deze zou ik zelf nooit nemen, alleen ik vind hem wel mooi staan hier


tussen je vingers, i like it. 






en de laatste, me like. 



Van welke tattoo's houden jullie? en op welke plekken? heb je zelf een tattoo of zou je er een willen? 



xoxo. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten