27-08-2012

galaxy print love

Hey allemaal, misschien weten jullie het van mijn vorige blog, zoniet dan kom je het nu te weten: ik ben helemaal gek op galaxy print! op shirts, schoenen, shorts, rokjes, ik vind het echt heel mooi. Ik heb heel lang gezocht tot ik op een gegeven moment een meisje tegen kwam op girlscene die ze maakte (via google ik heb zelf geen girlscene) ik heb daar mijn vans besteld, wel even spannend want ik wist niet of ze te vertrouwen was, enz. maar ik las de reacties en dacht, ik moet het maar gewoon doen. Het zijn neppe vans, en inclusief verzending was dit 48 euro. Ik ben er echt superblij mee en vind het een hele normale prijs! Bij die mevrouw kan je ook wedges en andere schoenen bestellen waar ze het op maakt, en natuurlijk kan je zelf kiezen welke kleuren je wilt, je kan op google een plaatje zoeken en dat patroon maakt zei dan na, maar je kan ook zelf een paar kleuren zeggen. Dit zijn de mijne geworden! :





het is niet zo'n heel duidelijke foto, omdat ik dus zoals in de vorige blogpost stond, mijn camera het niet doet, deze heb ik met mijn laptop moeten maken. Excuses! Nou is hier de mevrouw die het voor mij heeft gemaakt: http://forum.girlscene.nl/forum.php/Verkoop/Galaxyheelalprint_schoenen_ringen_kleuren_zelf_kiezen/list_messages/192017 
Ze is dus helemaal betrouwbaar, en je krijgt ze dus ook echt binnen!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en wat vinden jullie van de galaxy print?


Greets and love.

2 opmerkingen: